بهترین خدمات

تحلیل بازار دیجیتال مارکتینگ

مشاوران صنعت ما با ارائه منابع مالی استراتژیک، مالی، عملیاتی، سرمایه انسانی و خدمات فناوری اطلاعات، به مسائل پیچیده تر خود می پردازند.

تخصص در راه حل مشاوره

صطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ(Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیزمدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.

اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایشضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد.

تعریف بازاریابی دیجیتال

سایت HubSpot که از سایت‌های معتبر در حوزه بازاریابی دیجیتال و استراتژی محتوا محسوب می‌شود در تعریف بازاریابی دیجیتال به این نکته اشاره کرده است که این عبارت، یک چتر مفهومی محسوب می‌شود.

به عبارت دیگر، به جای اینکه بتوان تعریف مستقیمی برای آن ارائه کرد، بهتر است همه‌ی آن تکنیک‌ها و ابزارهایی را بشناسیم که زیر عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرند.

اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر می‌رسد بتوان تعریف زیر را تا حد خوبی، فصل مشترک توضیحات رایج در زمینه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت (+):

بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ابزارهای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ

موارد زیر، نمونه‌هایی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شوند:

بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM) [شامل ترافیک ارگانیک و خریداری شده]

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)

بازاریابی محتوا (Content Marketing)

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)

بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

استراتژی محتوا (Content Strategy)

تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)

تبلیغات بنری (Banner Advertising)

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ (یا اصطلاح قدیمی آن: تبلیغات موبایلی)

بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)

تولید محتوا

بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing)

گاهی در فهرست ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، به تبلیغات هدفمند و سفارشی شده (Targeted Advertising) و نیز تبلیغ مستقیم (Native Advertising) هم اشاره می‌شود.

اما با توجه به اینکه این دو عنوان، عملاً فراگیرتر هستند و هم‌رده با سایر موارد نیستند (می‌توانند سایر گزینه‌ها را هم پوشش دهند)، آنها را در فهرست بالا قرار ندادیم.

تذکر: در حال حاضر هم، در فهرست فوق، هم‌پوشانی‌هایی وجود دارد. اما چون این فهرست در بسیاری از کتابها و مراجع رسمی به همین شیوه مورد اشاره قرار می‌گیرد، ما هم روش رایج را مورد استفاده قرار دادیم.

 

برنامه های مشاوره مشهور ما به شما این امکان را می دهد:

ایجاد یک توسعه پایدار و برنامه ریزی شده

بهبود فضای کسب و کار

بهبود رتبه شما در فضای آنلاین

بهتر دیده شدن و حرفه ای بودن تبلیغات

ایجاد محتوای مناسب برای ارایه یک خدمت مفید به مخاطب

طراحی های زیبا و جلوه ای نو در کار شما

  • تبلیغاتی محیطی
  • تبلیغات دیجیتال

میزان تحلیل نفوذ دیجیتال مارکتینگ در فضای کسب و کار

محدوده کسب و کارها

کسب و کار شما به هرگونه ای که باشد ما راه های مختلفی را برای شما معرفی می کنیم اما عمده مشتریان ما از این قبیل می باشند

list-image

ارتقا رتبه وبسایت و یا تولید محتوای تبلیغاتی برای شرکت ها و یا افرادی که علاقه مند به حضور در فضای رسانه ای و دیجیتال را دارند .

list-image

تمامی شرکت های که در حوزه های مختلف اداری و کاری نیازمند طراحی وبسایت و یا ارتقا رتبه آن می باشند.

list-image

تولید مدیای تبلیغاتی و شبکه اجتماعی در این مورد می تواند کمک بزرگی به بهتر دیده شدن شما کند

list-image

طراحی وبسایت و بهینه سازی آن برای ورود به بازار رقابتی موجود در اینترنت بهترین راه برای رقابت آژانس های مسافرتی خرد می یاشند

list-image

ارایه خدمات به انواع شرکت های بازاریابی تبلیغاتی محیطی و ...

list-image

طراحی وبسایت و ارتقا آن برای همه بیزنس های فروشگاهی و فرش محصولات ویژه و همچنین ایجاد شبکه اجتماعی فروشگاهی مناسب

ما حرفه ای هستیم

نیاز به تجربه مشاور کسب و کاردارید؟

  • One
  • Two
  • Three

مشاوره رایگان

مشاوران صنعت ما به مسائل مهم ترین چالش شما کمک می کنند.